Hobbiból hivatás

 Már kiskorom óta nagyon érdekelt engem a főzés, a gasztronómia. Az első emlékeim között szerepel, hogy amikor anyukám és a nagymamám főzött, akkor ott sertepertéltem körülöttük, és néztem azt a varázslatot, amit az ételekkel műveltek. Legalább is nekem akkor varázslatnak tűnt. Nekik köszönhettem, hogy megszerettem a főzést, sőt, az egyik szenvedélyemmé is vált. Nem egy rossz dolog, amikor az embernek egy szükséges dolog lesz a hobbija is. Ennek bizony a férjem is már a kapcsolatunk elejétől kezdve nagyon örült, mert mindig szerettem újdonságokkal kísérletezni. A főzés mellett később felfedeztem a sütést, a cukrászkodást is, ami új kapukat nyitott meg előttem. Végül ez volt az, aminél azt éreztem, hogy akár munka gyanánt is tudnék vele foglalkozni. Nem telt el sok idő, mire kitaláltam, hogy szeretnék nyitni egy saját cukrászdát. Meglepő módon a papírmunkát gyorsan el tudtuk intézni, a nagyobb gondot a cukrászati gépek beszerzése okozta. Nem tudtam, honnan kellene, így a férjem a kezébe vette az irányítást, és némi kutatómunka után rátalált a Dealer – Gastro & Ice Dealer oldalára. Ők egy olyan cég, akik már több, mint 20 éve foglalkoznak például cukrászati gépek forgalmazásával is, így az ember jó kezekben érezheti magát. Ráadásul egy kis családi vállalkozásként kezdték a pályafutásukat, és azt csak maguknak, a szorgalmuknak köszönhetik, hogy ott tarthatnak, ahol ma vannak. Én mindig is nagyon értékeltem ezt a szorgalmat, szerintem ritka a mai világban. Ez mindenképpen erősítette a bizalmam a vállalattal kapcsolatban.

Amikor először látogattunk el a weboldalra, rögtön feltűnt, hogy az egész mennyire felhasználóbarát, és jól átlátható, valamint a design is szerintem a professzionális érzést erősíti az emberben. Ez a szürke és piros színkombináció dominanciája bennem mindenképpen a hozzáértés érzetét erősíti. Sokan alábecsülik egy jó weboldalnak a jelentőségét, és hajlamosak elsiklani afelett, hogy jó designjuk legyen, pedig ez nagyon nem jó taktika hosszútávon. Hiszen az az ember, aki korábban még nem vásárolt a Dealer – Gastro & Ice Dealer-től, az nem tudhatja, milyenek ők valójában, hanem a weboldalukat látja először. Szerencsére a webdesing probléma ebben az esetben nem állt fenn. Éppen ebből következik az is, hogy ha valami mégse lenne egyértelmű, vagy felmerült bennünk bármi kérdés, nem kell sokat keresgélni ahhoz, hogy megtalálhassuk az ügyfélszolgákat elérhetőségeit. Ugyanis már az első oldalon ott van a telefonszám nagy betűkkel, valamint az e-mail cím is.

Miután végigböngésztük az egész weboldalt, és az összes terméket, úgy éreztem, hogy nekem kezd ez az egész egy kicsit sok lenni, és az agyam már szinte zsong. Ezért úgy gondoltam, hogy tartok egy kis szünetet, és olvasok valami olyat, ami nem a termékkereséssel kapcsolatos. Így találtam rá az rdealer.hu blogjára, ahol számos érdekes cikket lehet olvasni mindennel kapcsolatban, ami gasztronómia. Én például akkor egy olyan cikket olvastam el, ami azt fejtegeti, hogy hogy éri meg jobban mosogatni, kézzel vagy géppel. A férjemnek és nekem is teljesen elnyerte a tetszésünket az oldal, így nem volt kérdés, hogy vásárolunk-e majd tőlük vagy sem, mert egyértelmű volt, hogy igen. Azóta a  cukrászgép már élesben is bizonyított, naponta sok-sok vásárlót tesznek boldoggá azok a sütemények és fagylaltok, amelyeket a Dealer – Gastro & Ice Dealer által forgalmazott gépekben tárolunk.